25/8

Tänkte lägga upp bilderna från den här dagen samma dag som jag tog de, men det blev tydligen inte av. Men här är dem i alla fall!
Tacka Gud för att min mobilkamera suger = det går inte att se mitt bortbölade smink.

De höll på att mäta och grejer, så jag kände att jag var tvungen att fråga de om man fick gå förbi.
Efter att ha svarat att ja, det får man, så skrattade han åt mig.


Sen stack jag hem för att vara mig själv - fet, med mina ostbågar, med andra ord. :)
Och mina ögon ser helt freeeaky ut här, men det får ni ta.

Det var också första skoldagen efter sommarlovet. Det är okej, än så länge.

Kommentarer
Postat av: Angie

man ska alltid vara sig själv :)!!!

2010-08-28 @ 13:32:42
URL: http://peach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0