Jag lever. Någorlunda.

Hej och förlåt för att jag varken har svarat på kommentarer eller uppdaterat på så länge.
Kom hem från ett tredagars skol-kör-läger igår och var helt slut (vilket jag fortfarande är) pga att jag blivit sjuk.
Bilder från lägret kommer senare, när jag lagt in bilderna till datorn.
Jag har jätteont i huvudet och är jättesvag. Täppt i näsan var jag också - inte längre dock,
tack vare någon bra nässpray.
Borde inte sitta vid datorn men tänkte att jag borde uppdatera, heh.

Bild från någon gång i maj då jag var sjuk. No eye make-up, blargh.


Har inte gjort något mer idag än att äta, läsa Popteen som jag fick som present av min bror () när han kom hem i söndags, äta, se på tv och fortsätta se på tv...

Ikväll ska jag se på SUPERBAAAAAAAAD på 6an
Som de på svenska kallar för "Supersugen". ...

Jag har också haft funderingar på att börja skriva på engelska.
What'd you say 'bout theeeaaat?

Öööööh, inlägget blev aningen längre än vad jag trodde att det skulle bli, men nu är ni åtminstone lite mer uppdaterade.
För det är ju så himla intressant att veta vad jag har för mig.
Hörezzzzzzz!!

Kommentarer
Postat av: bella!

söt! 8D

sv. Göta kanal äre. fast den är inte tömd längre, och det var bara en bit av den. dom skulle greja med slussarna eller något tror jag.... hehe

2010-09-02 @ 20:17:52
URL: http://zie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0